L’Ontinyent 1931 vol tancar quan abans la permanència, que cada vegada té més a prop, per a mirar a altres objectius. Per això, el pròxim repte a Utiel serà molt important per als de Roberto Bas, que venen de guanyar a la Vall de Uxó en El Clariano en un partit polèmic.
Enfront, un CD Utiel que va caure per 3 a 1 contra el Vila-real ‘C’, tot i que les dues últimes temporades ha jugat el play-off d’ascens a 2a RFEF. La passada temporada, l’Ontinyent 1931 va aconseguir en La Celadilla una de les victòries més importants de la temporada.
El gol va ser de Pedro Sempere, el seu primer tant amb la camiseta de l’Ontinyent 1931. Ara, el davanter de Banyeres de Mariola analitza el partit de diumenge: “Aquesta setmana anem a Utiel. Sabem que serà un partit difícil, i hem d’estar tots junts per intentar traure els tres punts fora de casa”.
“Ens venen tres partits en una setmana. El primer partit és Utiel, fora de casa, sabem que és un equip que va per baix, però serà un partit difícil i no cal confiar-se. Qualsevol equip et pot guanyar estiga on estiga. El dimecres tornem a anar a jugar contra el Roda, cal traure els tres punts per continuar en la lluita. L’últim partit, que és com si fora una final i que decidirà estar més prop del play-off o eixir-se, és el del Bunyol ací al Clariano. Ixe partit cal anar al 100% i a mort a pels tres punts”, explica Pedro Sempere respecte a la intensa setmana de tres partits.
