Comunicat d'agraïment per part dels jugadors

Ràtio: 5 / 5

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

Els jugadors del primer equip de l'Ontinyent 1931 CF, reunits en una sessió d'entrenament habitual, han acordat realitzar el present comunicat en agraïment a l'afició. Els components de la plantilla han volgut agrair a l'afició tot el recolzament oferit en una temporada tan complicada, i que ha mantingut durant gran part dels encontres les grades tancades. En especial, a tots aquells aficionats que es pogueren desplaçar a Alcoi, i també als que patiren i celebraren en la distància l'ascens de categoria.

Els jugadors estan desitjant retrobar-se amb l'afició en el partit d'aquest diumenge a les 18:00 davant el CD Contestano, el que culminarà a casa una temporada inoblidable. Al mateix temps, la plantilla també vol agrair el suport dels representants del consistori que acompanyaren l'equip al partit davant el Ciudad de Alcoy.

Amb la pancarta que es va estrenar en els primers partits del club i el lema "Un equip, un poble, una afició", els jugadors han immortalitzat el moment.

Ontinyent 1931 Club de Futbol © 2024